Friday, October 30, 2015

iMAN FiRDAUS (KAU AKU KITA)

Assalamualaikum selamat pagi uolss..


Malam tadi tak dapat tido lena weh...Nak tau kenape??

Sebab ayat nih...

"Kalau aku jatuh cinta dengan kau, aku takkan lepaskan kau.. Sama jugak macam kau..kalau kau jatuh cinta dengan aku, jangan la lepaskan aku...."

~ayat kat atas ni macam manje giler kot..hehehe~ 

Drama ni aku tak sengaja tengok dua malam baru ni (setiap Rabu dan Khamis jam 9)...

Tengah kami syok-syok buat kuih raya Deepavali (dengan housemate aku budak indian..)...Terbahak-bahak kami tengok cerita ni... Takde la kelakar sangat, tapi lain la dari cerita yang lain... (sila jangan pelik kenape aku mcm selok sikit...bagi orang yang 'hantu' novel, dah biase kut cerita camni..hihi...aku tak suka sangat baca novel...memang tak pernah baca novel pon..huhu)

Hero dan heroin nama sama..Iman Firdaus...back ground berbeza...hmm..apepon...ayat dia memang best lah..ahahaha...

Aku tgok Shiela Rusly ade post kat FB dia (resipi shiela rusly) tuh pasal drama ni... Aku yang dah memang dari awal salin ayat tuh and bubuh kat wechat moment aku, terus paste kat comment dia...tasangka wehh..dapat banyak 'like'...wahahaha...aku feeling-feeling retis sangat harini... Ya Allah..nasib baik aku bukan retis...gini rase dia rupanye..hahahah... (mujur org biasa huhuhu)

Meh nak blanjer gambar skit..bagi bukti..wahahahaha (ketawa excited feeling retis..hehehehe)
Yang penting admin page tuh reply eh..tuh bukti..ahahahahaha (excited lagik)...

Tapi bukan aku nak menggalakkan orang cintan cintun ye...Harap takde yg salah paham.. Dalam cerita tuh, Iman Firdaus yg lelaki ajak Iman Firdaus yang perempuan nikah kontrak... Tapi sampai bila kontrak tuh habis, tak pasti... Yang si heroin takut termengandung...Jadik nnti mcm mane... Sebab tu la si hero ni cakap ayat sedemikian...("Kalau aku jatuh cinta dengan kau, aku takkan lepaskan kau.. Sama jugak macam kau..kalau kau jatuh cinta dengan aku, jangan la lepaskan aku....")

 Harap2 diorang fall in luv each other dan takkan lepaskan pasangan ini..hihihihi..sweet kan ;)




(cepat2 tambah like..hahahaha..)


No comments:

Post a Comment