Thursday, December 8, 2016

PERUBAHAN...

Assalamualaikum semua pembaca blog tegar (sy bukan, sy malas baca : P )

Hmmmm...nak tanye..Korang malu tak untuk upload gambo muke sendiri kat internet? Dari dulu aku janji nak letak gambar kan? Segan sebenarnye hihihi...
Sekarang dah dua tahun lebih pakai braces. Doktor cakap dah last stage ni. Bila-bila pun dah boleh nak bukak. Doktor tanye aku, nak kawen bila? Dalam hati aku cakap, kalau  boleh, nak kawen petang ni dah (gelojoh gila kan haha)... Doktor suruh aku bagitau 6 bulan sebelum kawen..ade plan dia kata... Haish..aku rase ni tak sampai 6 bulan ni..ehem ehem ^_^'
Dulu-dulu kan, aku gi keje tak pakai mekap tau. Bedak pun tak pakai..Adoiii..malas gila la. Nak buat ape pakai, aku pikir. Bukan ade orang nak tengok pun. Ishhhh takde kesedaran langsung kan. Padahal, disebabkan tak pakai apa-apa kat muka ni, boleh buat kulit jadi teruk..terdedah dengan UV kan..hmmm...
Bila pindah Temerloh ni, baru la aku pakai krim itu ini.. Baru nak jaga kulit.. Tapi kan nanti-nanti, nak pakai Mary Kay lah..kate orang, Mary Kay tu elok kan... Hmm nantilah kumpul duit dulu... ^_^
Meh la nak belanja gambar sebelum dan selepas... Malas nak celoteh panjang..heeee
Babai

(yg kat kaler merah tu, sebelum pakai braces..jangan gelak..haha :P)

No comments:

Post a Comment