Wednesday, January 14, 2015

Aku Yang Sekarang, Bukan Yang Dulu...

Wah tajuk!
Haha...

Aaa..nak bebel ape ek kat entry nih...Ermmm...nak share some experience je sebenarnye...
Kite kan perlu belajar dari kesilapan-kesilapan dulu tu..Ehem ehem...hihihihi..
Ade lah satu kisah dalam hidup aku, yang aku lalui... Pedih menusuk kalbu uolss..
Akibat terlalu yakin.. Ya Allah, aku taktau nape aku yakin giler waktu tu.. Terfikir, dia lah jodohku... Tapi kisah dia dan aku hanya separuh jalan... Rasa down giler.. Patutlah memang ade kes-kes bunuh diri bile babit dengan kisah yang mcm gini.. Nauzubillah..

Tapi lepas kejadian itu, aku betul-betul bertekad... Aku nak berubah.. Biar aku cantik, biar aku jadi lebih bijak. Jangan kerana dia, aku jadi lebih hodoh, lebih bodoh!
Aku taknak jadi macam dulu.. Walaupun dalam hati ni masih sayang.. Rasa sakit sangat bila ingat dia. Terasa macam ada satu dendam kesumat dalam hati.. (wah gittew!)
Tapi still kadang-kadang dalam doa tu, memang sebut nama dia..mintak Allah jauhkan dia dari kesusahan.. bahagiakanlah dia.. :'(

Sekarang, kalau ingat dia, tak lah macam dulu.. Sedih tu ade, tapi tak nangis sangat la..hihi. Aku berkawan je dengan sape-sape.. Biarlah. Tapi aku lebih berhati-hati.. InsyaAllah...

Aku harap aku lebih positive.. Aku harap aku lebih tabah.. Dan aku harap aku lebih bahagia berbanding dulu..insyaAllah...
Nah blanje pic satu..hihihi


No comments:

Post a Comment