Tuesday, January 6, 2015

T.E.M.E.R.L.O.H

Assalamualaikum warahmatullah...


Hatiku di Temerloh...

Sebenarnya tak sangka..hati boleh terpaut disini...
Dulu2 masa kerja kat KL, memang tak mau balik Pahang.
Dapat tau kene keje kat Pahang, memang nangis tiada henti...huhuhuhu.. (tah hape2 kan)
Tapi dah setahun lebih duduk sini..kerja sini...best je...
Angan-angan nak beli rumah kat sini..
Pencen kat sini...and habiskan sisa2 usia disini.. InsyaAllah Biiznillah...


Peristiwa setiap hujung tahun, Temerloh mesti banjir..

(Disebabkan kedudukannya berdekatan dengan sungai Pahang)
Namun 2014, melakar peristiwa yang agak tragis bagi aku.
Tahun 2013, aku ade jugak disini. Tapi banjir nye tak lah seteruk 2014.


Aku bersimpati untuk semua rakan-rakan di Temerloh, saudara-mara di Jerantut.

Turut bersimpati untuk rakyat Kelantan... Allahu Akhbar.. Banjirnya seakan mini tsunami :'(


Disini aku nak share sekeping gambar, yang cukup2 aku suka...cantik dia snap. Aku songlap ye..hehe..

Dapat kat group TEMERLOH, di FB...


pic taken on 02 January 2015

No comments:

Post a Comment